niedziela, 15 marca 2015

Rozdział 9

P.O.V Meggy
Kolejna godzina w szkole. Mam dość tych wszystkich krzywych spojrzeń. Rano tak dobrz mi się spało, że nie miałam zamiaru wstawać, ale Louis siłą zawiózł mnie do szkoły. KIlka metrów przed szkołą obiął mnie w talii, a tuż po wejściu do niej delikatnie ucałował mój policzek na co cała się zarumieniłam. No i się zaczęło. Szepty, krzywe spojrzenia i te wszystkie nienawiste spojrzenia szkolnych dziwek. Nie miałam chęci siedzenia na stołówce sama jak palec, więc wyszłam do łazienki. Zamknęłam się w jednej z kabin i po prostu głęboko oddychałam. Kolejny ala napad. To wszystko mnie przytłaczało co tylko nasilało ataki. Muszę jechać po leki bo długo tak nie pociągnę. Miałam już wychodzić, ale do środka weszły dwa szkolne plastiki, a nie chciałam się narażać. Niby nie ładnie podsłuchiwać no, ale...
- Widziałaś ją? - spytała jedna piskliwym głosem,  a ja byłam w 95% pewna, że chodzi o mnie, i że mój słuch już nigdy nie będzie działał prawidłowo.
- Nie wiem co Louis w niej widzi. Jest brzydka, ma ochydne włosy, twarz, jest gruba i nie ma za grosz gustu.- no i mamy 100%. Nie powiem, że się tym przejęłam, bo nie, ale cholernie mnie to zawołała, chociaż w tamtej szkole to było na początku dziennym. Nie zwracając na nie uwagi wyszłam z ukrycia i z załzawionymi oczami wybiegłam na korytarz w kierunku hali gimnastycznej jednak niespodziewanie na kogoś wpadłam.
- Meg wszystko dobrze? Co się stało? - usłyszałam znajomy, zatroskany głos. Delikatnie się uśmiechnęłam i pokiwałam głową.
- Twoja propozycja nadal aktualna? - spytałam lekko się uśmiechając. Na w oczach osoby stojącej na przeciw pojawiły się iskierki.

~*~*~**~*~**~
Kto w końcu skończył rehabilitacje ??? Jaaaaaa!!!!! :D w końcu!! miałam już tego dość. Postanowiłam się zmobilizować do nauki i podnieść średnią do 5.4 i do pisania. Rozdziały będą się pojawiać co 2-3 dni zależy od szkoły ale nie będziecie czekać tygodnia albo dwóch <3

12 komentarzy:

  1. co tak krótko? Powinnaś zdecydowane dłuższe rozdziały dodawać;>-AGA

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednym słowem fantastico :D dawać szybko następny <3 ♥ ;-)@bromalikx

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny oczywiście ♥ Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział bardzo mi się podoba.Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału.Emily☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak słów.
    Cudny rozdział :)))
    Czekam na kolejny :)
    @zosia_official

    OdpowiedzUsuń
  6. WIETNIE PISZESZ!!! (: ROZDZIAŁ... ŚWIETNY!! LEPIEJ NIZ ŚWIETNY!!! *-* LOVCIAM ♥♥<33@nxd69♥♥ CZEKAM NA NEXTY (; *-* ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże to jest genialne. Po prostu nie mogę znaleźć słów, żeby to opisać. Powiem tyle, że już kocham to opowiadanie i z nie cierpliwością czekam na następny rozdział. ♥ <3Karolina <3

    OdpowiedzUsuń
  8. rozdział jak każdy z resztą Cudowny! !-^x mortajuliana

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały <3 przerwalas w najciekawszym momencie avhdghsthd<333@niall_quad

    OdpowiedzUsuń
  10. Robi się coraz ciekawiej;D czekam :*;**<3//Kxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ❤ z niecierpliwością czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tak krótko? Nawet poczytać nie ma za wiele co. postaraj się następny raz i dodaj dłuższy rozdział bo tematyka twojego bloga jest zajebista.@zuziatrawiska

    OdpowiedzUsuń