niedziela, 1 lutego 2015

Wyjaśnienia, LBA, TAGI

Matko trochę się tego nazbierało to jedziemy:

 Pytania od Daisy: (odpowiem tutaj, ale zaliczam to do 2 blogów serdecznie dziękuję <3)


1. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
Spać i czytać
2. Twój ulubiony kolor/kolory?
Niebieski
3. Do której klasy chodzisz?
2 gim
4. Twoja ulubiona piosenka?
1 Moment + wszystko 1D
5. Jakiej słuchasz muzyki?
 Wszystko po kolei co wpadnie mi w ucho
6. Co inspiruje Cię do pisania?
 Komentarze, książki i inne pisarki.
7. Masz jakiś ulubiony cytat? Jeżeli tak to go podaj.
" Kocham to nie słowo Kocham to nie zdanie Ko odpadnie Cham zostanie"
8. Co robisz gdy jesteś zdenerwowana/zdenerwowany lub wkurzona/wkurzony na maksa? 
Słucham muzyki
9. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Kopciuszek :D
10. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
 Na razie go nie mam..., ale pamiętam, że wzruszył mnie widok gdy podczas WOŚP pani która sama zbierała pieniądze pod kościołem wrzuciła mi 10 zł. To było cudownego.


10 Tag'ów od Koniakkowa: ( dziękuje serdecznie :* to coś nowego :) fajny pomysł )
1. Kiedyś biłam się z koleżanką :/ nieciekawie było.
2. Błam w klubie ochrony ślimaków hahah biegałam po ulicy, zbierałam je i odkładałam na trawę XD
3. Cięłam się.
4. Chcę być z każdym szczera, ale przychodzi mi to z trudem ...
5. Uwielbiam śpiewać w basenie haha
6. Niezręcznie się czuje jak ktoś śpiewa mi Sto Lat.
7. Uwielbiam motory *.*
8. Wyhodowałam dynię ale one są bleee
9. Często myślę co będzie po śmierci.
10. boję się gołębi >.<
Pytania od Natki: ( matko dziękuję za nominację <3)
 

1.Ile masz lat ? 
 W marcu 15 czujcie sie zaproszone :D
2.Od kiedy jesteś Directioner ?
od września 2013
3.Jak masz na imię ? 
Angelika a na drugie Maria
4. Twoje Hobby ?\
Pisanie, muzyka, czytanie i spanie :D
5. Należysz do jakieś innego fandomu ? 
 5sosfamily
Swifties
Selenator
6.Masz rodzeństwo ? 
Mam brata i miałam siostrę
 7. Czytasz mojego bloga ? xd
Tak ale nie komentuję :( PRZEPRASZAM

Moje pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Dlaczego lubisz pisać?
3. Co cię do tego motywuje?
4. O czym marzysz?
5. Ulubiony owoc?
6. Co chciałabyś w sobie zmienić?
7. Masz przyjaciół?
8. Za co ich cenisz?
9. Chciałabyś stworzyć coś nowego?
10. Jakie są twoje wady, a jakie zalety?


Nominuje KAŻDEGO kto chcę napisać o sobie Tagi lub odpowiedzieć na moje pytania. Robię coś takiego ponieważ nie chce urażać autorów i autorek blogów które czytam wybierając tylko kilka. Mogę to również wykonać osoby których nie czytam i skomentować ten post swoim linkiem bo bardzo chciałabym przeczytać wasze odpowiedzi.
 DZIĘKUJĘ KAŻDEMU KTO MNIE NOMINOWAŁ <# Z CAŁEGO SERDUSZKA. NIEKTÓRZY MOŻE CZYTALI MOJE WYJAŚNIENIA NIEOBECNOŚCI NA JASNEJ STRONIE CIEMNOŚCI, ALE JEŚLI NIE TO PRZEDSTAWIĘ JE TEZ TUTAJ BO NA TO ZASŁUGUJECIE
OTÓŻ:
W TAMTYM TYGODNIU DOPIERO DOSTAŁAM WYPIS ZE SZPITALA I MUSIAŁAM WSZYSTKO NADRABIAĆ I WG. ZALICZANIE ZDAWANIE. WIĘC JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM, ALE ZDRADZĘ WAM ŻE PRACUJĘ NAD CZYMŚ NOWYM :d
SZCZEGÓŁY POZNACIE NIEBAWEM. (możecie też o nie pytać w zakładce)
KOLEJNY ROZDZIAŁ JEST W TRAKCIE PRZYGOTOWANIA I POJAWI SIĘ W ŚRODKU TYGODNIA LUB W WEEKEND
KOCHAM WAS MOCNIUTKO I MAM NADZIEJĘ, ŻE MI WYBACZYCIE <3
DO NASTĘPNEGO :*
(rozdziały będę już pojawiały się systematycznie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz